Tovább a tartalomra
A PÁLYÁZATRÓL
A CÉLCSOPORT BEMUTATÁSA
KONZURCIUMI TAGOK
Szakmaközi Művelődési Ház Egyesület
VOKE Szolnok
TEMI Fried Művelődési Ház Alapítványa
PROGRAMOK
SZAKMAI CIKKEK
FOTÓ GALÉRIA
KLUBFOGLALKOZÁS FOTÓK
WORKSHOP FOTÓK
CSALÁDI NAP FOTÓK
SZAKMAI RENDEZVÉNYEK FOTÓK
FENNTARTÁSI IDŐSZAK PROGRAMJAI
FÓRUM
WORKSHOPOK
KIADVÁNYOK
Fórum
Menu
Forum Navigation
Fórum
Forum breadcrumbs - You are here:
Fórum
Társadalmi Innovációk Fórum: Bizalmi viszony szülő és gyermek között
A családon belüli kommunikáció fo …
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldése: A családon belüli kommunikáció fontossága
<blockquote><div class="quotetitle">Idézet tőle: Guest ekkor: 2025-02-23, 23:56</div>Airbus exploring double-level airplane seat design [url=https://nerekhta-museum.ru/roman-vasilenko.html]гей член[/url] If you’ve seen images of the infamous double-level airplane seat concept and thought “that’s never going to happen” — maybe think again. Aviation start-up Chaise Longue, the brains behind the controversial dual-level seat, announced today it’s “exploring some early stage concepts” with aviation giant Airbus. This collaboration with an aircraft manufacturing heavyweight is a significant step in this seat design’s journey from college student project to potential in-air reality. Designer and Chaise Longue CEO Alejandro Nunez Vicente tells CNN Travel he’s thankful Airbus sees “the true potential of two-level seating.” An Airbus representative confirmed to CNN Travel that “Chaise Longue is exploring some early stage concepts with Airbus on two-level seating solutions for Airbus commercial aircraft.” The representative added that “given the nature of this early phase level,” Airbus preferred “not to further comment at this stage.” The crux of Nunez Vicente’s Chaise Longue seat design is the removal of the overhead cabin to allow two levels of seats in a single aircraft cabin. The idea is that travelers would have the option of booking the top row or the bottom row — and while the lower level might look less-than-appealing in photos, bottom passengers would be able to stretch out their legs and enjoy extra leg room. The top level is also designed to give “larger recline angles” and “leg-stretching possibility” than your average economy airplane seat, says Nunez Vicente. Nunez Vicente initially developed the design for economy cabins before last year premiering a business class/first class iteration. CNN Travel tested out early prototypes of both concepts and concluded that while the lower level has definite claustrophobia potential, the increased leg room could cancel out the potential cabin fever for some passengers.</blockquote><br>
Cancel
Hozzászólások lezárva.
Search for:
Search
Hivatkozás beillesztés/szerkesztés
Bezárás
A cél URL megadása,
URL
Hivatkozás szövege
Hivatkozás megnyitása új ablakban
vagy hivatkozás létező tartalomhoz
Keresés
Nem adtunk meg kifejezést. A legutóbbi elemek jelennek meg.
Keresés, vagy használjuk a fel- és le nyilakat egy tétel kiválasztásához.
Kilépés